Stage week 1 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu Stage week 1 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu

Stage week 1

Door: Bradley Schoemaker

Blijf op de hoogte en volg Bradley

04 September 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

De allereerste stage week begon voor ons (Karst en mij) eerder dan gepland. Na de vraag om nog voor onze eerste stage dag kennis te maken met de werknemers van het bedrijf, werden wij direct uitgenodigd om te helpen bij de business night relay, een run (in teams) langs en door het stadion van Port-Elizabeth (voor ons bekend als het stadion van Nederland-Brazilië op het WK van 2010). Een goede gelegenheid dus om kennis te maken met onze nieuwe collega’s en te wennen aan de werksfeer van de Zuid-Afrikanen (iets met tranquilo in het Spaans). De Maandag hierop volgde dan echt onze eerste werkdag, na een korte rondleiding (aangezien het bedrijf niet heel groot is), kregen wij onze werkplekken toegewezen, eerlijk gezegd een beetje achteraan, maar afijn we kunnen hier in ieder geval in alle rust werken. De eerste weken (week 1 & 2) was er veel vrije tijd we konden dus genoeg tijd besteden aan ons Stageplan en PVA. Dat we zoveel vrije tijd hadden heeft te maken met het feit dat er geen Event gepland stond voor deze weken, iets wat in de komende weken wel het geval is.

• 16 September 2015 - 11:59

Rob Schoemaker:

Als je achteraan zit kun je alles goed overzien :)