Stage week 2 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu Stage week 2 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu

Stage week 2

Door: Bradley Schoemaker

Blijf op de hoogte en volg Bradley

11 September 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Zoals in de blog van week 1 vermeld, was er ook in week 2 veel vrije tijd. Samen met John (onze bedrijfsbegeleider), hebben we het parcour van the urban run verkent (het grootste event van het jaar). Naast onze vaste taken die we hebben tijdens events krijgen we er hier nog eentje extra (eentje waar ik nu al naar uitkijk). Ik mag voor de contesters uit fietsen om ze de weg te wijzen, iets wat nog redelijk uitdagend zal zijn, aangezien de toppers in deze race niet van het minste niveau zullen zijn. Maar goed dit pas over twee weken (27 september). In week 2 heb ik mijn stageplan en PVA afgerond, deze zijn dan ook klaar om volgende week te worden ingeleverd.
vanaf volgende week zullen de voorbereidingen voor The Urban Run beginnen, zo zullen we onder andere op maandag aanwezig zijn in fitness in Walmer. hier zullen we nieuwe deelnemers proberen aan te trekken middels een discount op de prijzen voor deelname (van 170 ZAR naar 100 ZAR). foto's van het bedrijf en activiteiten zal ik in een later toevoegen. tot zo ver week 2 op stage. op naar week 3!!

• 16 September 2015 - 12:01

Rob Schoemaker:

Haha. Hopen dat de fiets de je gaat gebruiken van een betere kwaliteit is dan jullie auto. Anders blijf je ze niet eens voor