Stage week 3 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu Stage week 3 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu

Stage week 3

Door: Bradley

Blijf op de hoogte en volg Bradley

18 September 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Zoals in de vorige blog al vermeld stond, brachten Karst en ik maandag (uiteraard na een dag op het kantoor) een avond door in een van de lokale fitness centra in de buurt (Walmer). Hier hebben we van 5 tot 7 gestaan met een stand van The Urban Run, een van de upcoming events van Zsports. Het was de bedoeling hier veel nieuwe deelnemers te vinden, maar door een slechte communicatie van het bedrijf was lang niet iedereen op de hoogte van deze actie (inschrijven voor 100 ZAF ipv. 170 ZAF). Veel mensen hadden dus geen geld bij zich om in te schrijven. Karst in Ik konden hier verder niet veel aan doen aangezien we zelf ook pas een aantal dagen ervoor op de hoogte werden gesteld. Het enige wat er voor ons op dat moment inzat was de awareness te vergoten bij de bezoekers van de sportschool, veel van hen hadden namelijk nog nooit van The Urban Run vernomen. Dit is naar mijn mening goed gelukt, er zijn veel flyers uitgedeeld en we hebben middels het aanspreken van mensen genoeg mensen met het concept op de hoogte gebracht. Volgende week proberen we deze zelfde actie nog eens op de hoop nu wel meer deelnemers te kunnen toevoegen in plaats van de schamele 11 die we afgelopen maandag hadden. Wat ik overigens niet begrijp is het feit dat onze baas, de baas van het fitnesscentrum en mensen op het werk de actie wel als geslaagd beschouwen met 11 registratie. Het fitnesscentrum is ontzettend groot en er liepen op die avond waarschijnlijk rond de 500 mensen rond, er valt in mijn beleving dus veel meer uit te halen dan die 11 registratie van maandag (iets wat ik ook zeker als een doel beschouw).

De overige dagen waren wederom op het kantoor, wel merk je dat er een evenement aan zit te komen. Iedereen is druk in de weer en ook voor ons zitten de voorbereidingen er aan te komen (bijvoorbeeld voor de survey) daarnaast gaan we dagelijks op stap op de route uit te stippelen, te verbeteren en te plannen. Verder meeten we met mensen die ook bij het evenement betrokken zullen zijn zoals onder andere elektriciens en gemeente medewerkers, waarmee gecommuniceerd dient te worden. Tot zover mijn stageblog over week 3.