Stage week 4 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu Stage week 4 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu

Stage week 4

Door: Bradley Schoemaker

Blijf op de hoogte en volg Bradley

30 September 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

De vierde week begon, een zware week met in het weekend dan eindelijk The Urban Run. Maandag begon nog rustig op kantoor, waar ik een deel van mijn tijd heb besteed aan het begin van de deskresearch, gedurende de week werd de tijd die we op het kantoor doorbrachten steeds korter. Bezoekjes van sponsors en bestellingen die werden afgeleverd en opgeruimd moesten worden, werden afgewisseld met het voorbereiden van de Run zelf. Zo was de Donkin (Hier werd the run gehouden) dan ook voor een periode van 4 dagen ons kantoor. Na donderdag een dag vrij te zijn geweest wegens heritage day, en een bezoek te hebben gebracht aan Addo national park, begon vrijdag de opbouw van het terrein. Veel sponsors kwamen deze dagen hun tenten opzetten en alle branding werd opgezet, ondertussen waren we bezig met het opzetten van de obstacles die door de deelnemers genomen moesten worden om de race te finishen. Zaterdag was dan eindelijk het begin van de urban run, deze dag stond in het teken van the kids urban run (verkort parcour),de registratie van the urban run voor de volwassenen die een dag later gepland stond en het afnemen van onze eigen enquetes. In samenwerking met red bull die deze dag de endurance race organiseerde in de stad, was er een gezellige drukte in de stad. Overigens zouden de obstacles die de moterrijders deze dag hadden gebruikt een dag later gebruikt worden voor de run. De zondag begon al vroeg onze taak was het aansturen van Marshalls en na de race namen karst en ik een enquete af bij de deelnemers over hun favoriete obstacles. Het was een leuke maar vermoeide maar leuke week. Volgende week zal in het teken staan van het afbouwen van de Urban run, het verbeteren van mijn PVA, verder gaan met onderzoek en het voorbereiden van het volgende evenement the ocean race series (die gedurende de hele zomer om de twee weken worden gehouden. Ik kijk er naar uit !!

• 01 Oktober 2015 - 08:05

Rob Schoemaker:

Zo te lezen begint er schot te komen in je stage. Goed bezig!