Stage week 5/6 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu Stage week 5/6 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bradley Schoemaker - WaarBenJij.nu

Stage week 5/6

Door: Bradley Schoemaker

Blijf op de hoogte en volg Bradley

12 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Onze vierde week begon met de het afbouwen en opruimen van the Urban Race in het weekend, na heen en weer rijden tussen verschillende bedrijven zat voor ons deze dag (eerder dan normaal gesproken) er op om 2 uur aangezien we het hele weekend gewerkt hadden. Na dinsdag nog wat te hebben opgeruimd, ben ik die middag begonnen met het verbeteren van mijn plan of approach die ik inmiddels terug gekregen had. Hiermee ben ik verder gegaan op woensdag en donderdag. Donderdag was ook meteen onze laatste dag van de week. Dit omdat we het weekend weggingen naar Tsitsikamma (waarin ik in mijn andere blog meer over schrijf). Maandag heb ik mijn verbeterde versie van het plan of approach ingeleverd. Dinsdag, woensdag en donderdag was er tijd om aan mijn social media plan te werken, dit werd echter wel afgewisseld met voorbereidingen voor de Ocean racing series. Dit is een evenement dat om de twee op de zondagochtend word gehouden. De eerste van deze serie staat gepland om zondag 11 -10-2015, einde van deze week dus. Vrijdag hebben we de hele dag voorbereidingen gedaan, en s’avonds waren de inschrijvingen voor deelnemers. In plaats van tot 4 uur, werkten we tot 8 uur in de avond. Zondag staat vervolgens de eerste ocean race series op het programma.

Ik zal proberen nog wat foto’s toe te voegen (wat eerder niet is gelukt).

groeten uit het altijd warme PE!

  • 12 Oktober 2015 - 10:59

    Rob Schoemaker:

    Je schrijft er wat af in de diverse blogs. Jullie zijn druk met de voorbereidingen telkens. Goed bezig. Kun je over de inhoud ook wat schrijven? Ook van je PvA, of is dat bedrijfsgeheim?

  • 12 Oktober 2015 - 11:07

    Bradley Schoemaker:

    Ik stuur hem je op, dat is makkelijker ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Zuid-Afrika

Een blog over de belevenissen en mijn dagelijkse leven hier in Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2015

Stage week 5/6

30 September 2015

Stage week 4

18 September 2015

Stage week 3

11 September 2015

Stage week 2

04 September 2015

Stage week 1
Bradley

Actief sinds 15 Sept. 2015
Verslag gelezen: 824
Totaal aantal bezoekers 2288

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: